Avramlarligan



Har du ramlat av?

De kanske var på en ridlektion, när ni var mitt på tävlingsbanan eller ute i skogen? Oavsett om de var på en privathäst eller en ridlektion så kan du, om du är medlem i Säfva RK, mejla in och berätta om din avramling... i slutet av året så presenteras vinnaren av avramlarligan på julshowen!

Exempel på en avramling:

Jag och Helmut var ute och tävlade på UPK. Det är den bästa ritt jag gjort förutom en sak. Jag hade klarat alla hinder och omhoppningen så jag slappnade av. Jag trodde att det bara var att galoppera in i mål, men så var den ju inte för Helmut. Han låssades bli rädd för mål flaggen och hoppade åt sidan. Jag flög av på mållinjen men eftersom Helmut inte passerade den så blev jag utesluten. Men jag skadade mig inte som tur var!

Hälsningar
Lisa Hellström (vinnare 2009)

Skicka in rapporten till [email protected]
Märk mejlet med: Avramlarligen eller något liknande!





1. -
2. -
3. -
4
. -
5. -



Nu kan ni börja skicka in era avramlingar och dela de här! Må bäste avramlare vinna!



12: Sofie Haagensen med 12 avramlingar!
11: Emelie Hillerius med 10 avramlingar!
10: Klara Jonsson med 11 avramlingar!
09: Lisa Hellström med 12 avramlingar!





Trackback
RSS 2.0